Modal content
×

T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI

WEB SİTESİ GİZLİLİK VE ÇEREZ POLİTİKASI

T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından işletilen www.icisleri.gov.tr web sitesini ziyaret edenlerin kişisel verilerini 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca işlemekte ve gizliliğini korumaktayız. Bu Web Sitesi Gizlilik ve Çerez Politikası ile ziyaretçilerin kişisel verilerinin işlenmesi, çerez politikası ve internet sitesi gizlilik ilkeleri belirlenmektedir.

Çerezler (cookies), küçük bilgileri saklayan küçük metin dosyalarıdır. Çerezler, ziyaret ettiğiniz internet siteleri tarafından, tarayıcılar aracılığıyla cihazınıza veya ağ sunucusuna depolanır. İnternet sitesi tarayıcınıza yüklendiğinde, çerezler cihazınızda saklanır. Çerezler, internet sitesinin düzgün çalışmasını, daha güvenli hale getirilmesini, daha iyi kullanıcı deneyimi sunmasını sağlar. Oturum ve yerel depolama alanları da çerezlerle aynı amaç için kullanılır. İnternet sitemizde çerez bulunmamakta, oturum ve yerel depolama alanları çalışmaktadır.

Web sitemizin ziyaretçiler tarafından en verimli şekilde faydalanılması için çerezler kullanılmaktadır. Çerezler tercih edilmemesi halinde tarayıcı ayarlarından silinebilir ya da engellenebilir. Ancak bu web sitemizin performansını olumsuz etkileyebilir. Ziyaretçi tarayıcıdan çerez ayarlarını değiştirmediği sürece bu sitede çerez kullanımını kabul ettiği varsayılır.

1.Kişisel Verilerin İşlenme Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz aşağıda sıralanan amaçlarla T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından Kanun’un 5. ve 6. maddelerine uygun olarak işlenmektedir:

  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından yürütülen ticari faaliyetlerin yürütülmesi için gerekli çalışmaların yapılması ve buna bağlı iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerden ilgili kişileri faydalandırmak için gerekli çalışmaların yapılması ve ilgili iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerin ilgili kişilerin beğeni, kullanım alışkanlıkları ve ihtiyaçlarına göre özelleştirilerek ilgili kişilere önerilmesi ve tanıtılması.
 
2.Kişisel Verilerin Aktarıldığı Taraflar ve Aktarım Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz, kişisel verilerinizin işlenme amaçları doğrultusunda, iş ortaklarımıza, tedarikçilerimize kanunen yetkili kamu kurumlarına ve özel kişilere Kanun’un 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları kapsamında aktarılabilmektedir.

3.Kişisel Verilerin Toplanma Yöntemi

Çerezler, ziyaret edilen internet siteleri tarafından tarayıcılar aracılığıyla cihaza veya ağ sunucusuna depolanan küçük metin dosyalarıdır. Web sitemiz ziyaret edildiğinde, kişisel verilerin saklanması için herhangi bir çerez kullanılmamaktadır.

4.Çerezleri Kullanım Amacı

Web sitemiz birinci ve üçüncü taraf çerezleri kullanır. Birinci taraf çerezleri çoğunlukla web sitesinin doğru şekilde çalışması için gereklidir, kişisel verilerinizi tutmazlar. Üçüncü taraf çerezleri, web sitemizin performansını, etkileşimini, güvenliğini, reklamları ve sonucunda daha iyi bir hizmet sunmak için kullanılır. Kullanıcı deneyimi ve web sitemizle gelecekteki etkileşimleri hızlandırmaya yardımcı olur. Bu kapsamda çerezler;

İşlevsel: Bunlar, web sitemizdeki bazı önemli olmayan işlevlere yardımcı olan çerezlerdir. Bu işlevler arasında videolar gibi içerik yerleştirme veya web sitesindeki içerikleri sosyal medya platformlarında paylaşma yer alır.

Teknik olarak web sitemizde kullanılan çerez türleri aşağıdaki tabloda gösterilmektedir.

Oturum Çerezleri

(Session Cookies)

Oturum çerezleri ziyaretçilerimizin web sitemizi ziyaretleri süresince kullanılan, tarayıcı kapatıldıktan sonra silinen geçici çerezlerdir. Amacı ziyaretiniz süresince İnternet Sitesinin düzgün bir biçimde çalışmasının teminini sağlamaktır. (ASP.NET_SessionId)

 

Web sitemizde çerez kullanılmasının başlıca amaçları aşağıda sıralanmaktadır:

  • • İnternet sitesinin işlevselliğini ve performansını arttırmak yoluyla sizlere sunulan hizmetleri geliştirmek,
5.Çerez Tercihlerini Kontrol Etme

Farklı tarayıcılar web siteleri tarafından kullanılan çerezleri engellemek ve silmek için farklı yöntemler sunar. Çerezleri engellemek / silmek için tarayıcı ayarları değiştirilmelidir. Tanımlama bilgilerinin nasıl yönetileceği ve silineceği hakkında daha fazla bilgi edinmek için www.allaboutcookies.org adresini ziyaret edilebilir. Ziyaretçi, tarayıcı ayarlarını değiştirerek çerezlere ilişkin tercihlerini kişiselleştirme imkânına sahiptir.  

6.Veri Sahiplerinin Hakları

Kanunun “ilgili kişinin haklarını düzenleyen” 11. maddesi kapsamındaki talepleri, Politika’da düzenlendiği şekilde, ayrıntısını Başvuru Formunu’nu Bakanlığımıza ileterek yapabilir. Talebin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde başvuruları ücretsiz olarak sonuçlandırılır; ancak işlemin ayrıca bir maliyet gerektirmesi halinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenecek tarifeye göre ücret talep edilebilir.

 

  • e-Devlet
  • İçişleri Bakanlığı
  • Emniyet Genel Müdürlüğü
  • Sakarya Valiliği
  • Diğer İl Emniyet Müd.

İl Emniyet Müdürlükleri

SAKARYA EMNİYET MÜDÜRLÜĞÜ
SAKARYA EMNİYET MÜDÜRLÜĞÜ
SAKARYA EMNİYET MÜDÜRLÜĞÜ
  • MÜDÜRLÜĞÜMÜZ
    Yöneticilerimiz İlimizde Görev Yapmış Müdürlerimiz Misyonumuz Vizyonumuz Tarihçe Toplum Destekli Polislik Kurumsal Dosya Planı Kolluk Etik İlkeleri Polisevi Şube Müdürlükleri Şehitlerimiz
  • HİZMETLERİMİZ
    Trafik İşlemleri Silah Ruhsat İşlemleri Hakkında SSS Silah Ruhsat İşlemleri Özel Güvenlik İşlemleri EGM Mobil Eğitim İşlemleri Kamu Hizmet Standatları Çogep Yabancılara Mahsus İşlemler
  • İŞLEMLER
    İhbar EDS Noktaları Trafik Cezası ve Otopark Sorgulama Kayıp Şahıs/Çocuk Sorgulama Kimliği Belirsiz Cesetler Bilgi Edinme Kaan Projesi Sınav Sonuç e-Devlet Hizmetleri Fahri Trafik Müfettişliği Kiralık Araç Bildirim Sistemi
  • GÜNDEM
    Haberler Duyurular
  • İLETİŞİM
    İletişim İlçe İletişim Şube Müdürlükleri ve Polis Merkezleri
°C
24
Mart2023
Parçalı Bulutlu
23
°C
5 Günlük Hava Tahmini
temizle
  • MÜDÜRLÜĞÜMÜZ
    • Yöneticilerimiz
    • İlimizde Görev Yapmış Müdürlerimiz
    • Misyonumuz Vizyonumuz
    • Tarihçe
    • Toplum Destekli Polislik
    • Kurumsal Dosya Planı
    • Kolluk Etik İlkeleri
    • Polisevi
    • Şube Müdürlükleri
    • Şehitlerimiz
      • Şehitlerimiz
  • HİZMETLERİMİZ
    • Trafik İşlemleri
    • Silah Ruhsat İşlemleri Hakkında SSS
    • Silah Ruhsat İşlemleri
    • Özel Güvenlik İşlemleri
    • EGM Mobil
    • Eğitim İşlemleri
    • Kamu Hizmet Standatları
    • Çogep
    • Yabancılara Mahsus İşlemler
  • İŞLEMLER
    • İhbar
    • EDS Noktaları
    • Trafik Cezası ve Otopark Sorgulama
    • Kayıp Şahıs/Çocuk Sorgulama
    • Kimliği Belirsiz Cesetler
    • Bilgi Edinme
    • Kaan Projesi
    • Sınav Sonuç
    • e-Devlet Hizmetleri
    • Fahri Trafik Müfettişliği
    • Kiralık Araç Bildirim Sistemi
  • GÜNDEM
    • Haberler
    • Duyurular
  • İLETİŞİM
    • İletişim
    • İlçe İletişim
    • Şube Müdürlükleri ve Polis Merkezleri
 

Our Press Statement Regarding The Baseless Claims of Greece

17.10.2022
Greek Minister for Migration and Asylum Notis Mitarachi whose country is frequently on the agenda with inhuman treatments against migrants is once again conducting perception management tactics by using the photos of stripped naked migrants for which there is no location, nor any date provided.
 
We are well aware of the despair Greece is facing in the international arena following the speech of our President H.E. Recep Tayyip Erdoğan given at the UN General Assembly depicting the inhuman treatments of Greece at plain sight to the attention of the global public.
 
It is very apparent that Greece is trying to cover up the systematic unlawful pushbacks they have been doing routinely by confiscating all the belongings of the migrants including their money, phone, ID and passports, throwing them into the sea, by taking all their clothing and shoes, battering them naked with batons, injuring them with electro-shock devices, shooting at them with rubber bullets or putting them on worn-out lifeboats.
 
For years now this inhuman treatment and actions by Greece have been exhibited vis-à-vis the eyes of the whole world with images and international reports depicting punctured boats, their engines removed, migrants who have been battered and even shot at with the aim to kill. Just last month they punctured the boat of a group of migrants including babies and infants who were trying to reach Italy from Lebanon. Having lost all their valuables, these people were left to death. The 9-month-old Asım and his 4 years-old brother Abdülvahap lost their lives as a result of this inhuman treatment.
 
Now, Greece that fails to even provide an explanation for these actions of inhuman treatment in the global arena is trying to put the blame on Türkiye through slander and defamation. Just like they have associated themselves with murder this time, the Greek government is also associating themselves with lies and slander.
 
Although there has been intense pressure on Greece in the international arena with respect to their actions, Greece has not taken a step back and continues to violate human rights embodied in the European Convention on Human Rights and the UN Universal Declaration of Human Rights and the 1951 Refugee Convention. There have been violations of the right to life and ban on torture and inhuman treatment specifically among which were the use of force including violence and inhuman treatment exerted on all migrants with no discrimination even for women or children, confiscation of clothes and money of migrants seeking entry into their country and confiscation of their valuables in an unlawful manner. All of the foregoing actions are against the international law.
 
After the report of the European Anti-Fraud Office (OLAF) shared by many international agencies and media organs has openly highlighted that “senior staff at EU border agency Frontex, were involved in major abuses and irregularities, covering up the pushbacks [of migrants] to Türkiye, not duly investigating them and assessing the problem in a correct and sound manner; and also sharing incorrect and sided information with the EU institutions”, we cannot deem as a coincidence the fraudulent information provided by the Greek Minister to cover up this report and the violations committed by his country at the land and sea borders.
 
Within this context, we underline that the fact that the Greek Minister for Migration and Asylum still holds his office and continues his baseless allegations against our country, whereas the Executive Director of FRONTEX was discharged from his position during the investigations and supervisions on the pushbacks, is unacceptable and we leave this to the discretion of the public opinion. 
 
As a result of the pushbacks of Greece, a total of 61737 migrants, of which 46840 were in the Aegean Sea and were immigrants at the Greek land border, have been subject to pushbacks since 2020. 152 migrants lost their lives as a result of these pushbacks and 200 were injured. When looking at the 2022 figures, we see that a total of 26363 migrants, of which 21770 were in the Aegean Sea and 4593 were at the Greek land border, have been subject to pushbacks. 59 migrants lost their lives as a result of push-backs, namely 21 in the Aegean Sea and 38 at the Greek land border. Besides, 54 migrants were injured due to the pushbacks, 5 in the Aegean Sea and 49 at the Greek land border.
 
We call upon Greece that has yet to account for the drowned babies in the Aegean Sea to end the inhuman treatments against migrants and the migration policy that results in deaths.
 
Furthermore, as a country, which has upheld international rules even for irregular migrants with no discrimination and conducted a humanitarian approach regarding migration policy, we solemnly deny the use of the name Türkiye together with Greece that has been closely followed by the whole world for years with their inhuman treatments towards migrants. 
 
 
We also attach just only some cases of inhumane treatments, which Greece has been conducting for years, to the public attention.
 
  • On 24 September 2022, 15 irregular immigrants including 7 children, 8 adults were rescued from the sea by Turkish Coast Guard Command in the Ayvacık district of Çanakkale province.  The 6 dead bodies of irregular migrants, including 4 children, 2 adults, were recovered. Based on initial information received by migrants, The Greek Coast Guard blew up rubber boat and pushed migrant back to a closer point to Turkish territorial waters. The rubber boat was flooded and sank.
  • On 13 September 2022, 66 irregular migrants, attempting to cross to Italy from Lebanon and pushed back by Greece, were rescued in 3 life rafts in total. Moreover, 7 more irregular migrants holding on to the semi-submerged life raft were rescued upon report of another life raft and the dead bodies of 6 irregular migrants in total including 2 babies, 3 children and 1 woman were found around the life raft.
 
  • On 2 February 2022, the dead bodies of 19 irregular migrants pushed back by the Greek elements and froze to death were found in the Mandakoru of the Paşaköy Village of İpsala District.
  • On 3 February 2022, 5 irregular migrants were detected in Sazlık region. They had been pushed back by Greek Coast Guard from Sisam Island of Aegean Sea. In joint operation with Turkish Coast Guard, they were rescued. The migrants accounted that they were taken up by Greek police in a small vehicle and brought to the Marine; and then the migrants were taken to the sea and brought to the Turkish waters in a boat. The migrants expressed that the Greek officials beat and abandoned them into the sea, then left the scenery quickly. In the first physical examinations, the migrants were detected to have been seriously battered, which was clearly observed.   
  • On 23 February 2021, 7 irregular migrants from Syria, 4 from Egypt, 5 from India, 2 from Pakistan, 2 from Iraq, 1 from Afghanistan and 1 from Iran 22 irregular migrants, in total and also on 24 February 2021 16 Syrian, 4 Afghanistan, 5 Pakistani, 1 Yemeni, 1 Moroccan and 2 Tunisian, 29 irregular migrants in total were firstly battered and abandoned on the islet in the middle of the Evros River by Greek security forces. In both cases, the migrants' phones and belongings were confiscated and they were subject to violence and ill-treatment. In the two events, the migrants waiting desperately on the islet were taken to the Turkish side by the authorized personnel in order to rescue the victims and meet their needs as required by virtue of the human dignity.  
  • On 20 October 2021, 11 persons were identified on the rocks in the reeds bay by the Kuşadası Coast Guard Command officers and in the first interviews held here, they accounted to have been left there following the pushback by the Greek Coast Guard and they were forced to get on rubber boat by the Greek police, who confiscated their belongings and compelled them to sail into the sea. Fuel inside the boat caused some migrants to get burnt.
  • On 18 May 2021, interviews with Iraqi national who was taken over at the Greece-Turkey border and delivered to Edirne Provincial Directorate of Migration Management, indicated that the Iraqi national was exposed to various acts of violence by the alleged Greek law enforcement officers. It was understood that he was pushed back to Türkiye
  • On 08 December 2020 at 20.15, Coast Guard Command authorities of Türkiye arrived at the scene after a group of irregular migrants demanded help off Tekağaç Cape. 11 irregular migrants (7 Central African nationals, 2 Congo nationals, 2 Cameroon nationals), who were identified and rescued in 2 life rafts, had been beaten and pushed back by the Greek Coast Guard.

MÜDÜRLÜĞÜMÜZ

  • Yöneticilerimiz
  • İlimizde Görev Yapmış Müdürlerimiz
  • Misyonumuz Vizyonumuz
  • Tarihçe
  • Toplum Destekli Polislik
  • Kurumsal Dosya Planı
  • Kolluk Etik İlkeleri
  • Polisevi
  • Şube Müdürlükleri
  • Şehitlerimiz
    • Şehitlerimiz

HİZMETLERİMİZ

  • Trafik İşlemleri
  • Silah Ruhsat İşlemleri Hakkında SSS
  • Silah Ruhsat İşlemleri
  • Özel Güvenlik İşlemleri
  • EGM Mobil
  • Eğitim İşlemleri
  • Kamu Hizmet Standatları
  • Çogep
  • Yabancılara Mahsus İşlemler

İŞLEMLER

  • İhbar
  • EDS Noktaları
  • Trafik Cezası ve Otopark Sorgulama
  • Kayıp Şahıs/Çocuk Sorgulama
  • Kimliği Belirsiz Cesetler
  • Bilgi Edinme
  • Kaan Projesi
  • Sınav Sonuç
  • e-Devlet Hizmetleri
  • Fahri Trafik Müfettişliği
  • Kiralık Araç Bildirim Sistemi

GÜNDEM

  • Haberler
  • Duyurular

İLETİŞİM

  • İletişim
  • İlçe İletişim
  • Şube Müdürlükleri ve Polis Merkezleri
  • MÜDÜRLÜĞÜMÜZ
    • Yöneticilerimiz
    • İlimizde Görev Yapmış Müdürlerimiz
    • Misyonumuz Vizyonumuz
    • Tarihçe
    • Toplum Destekli Polislik
    • Kurumsal Dosya Planı
    • Kolluk Etik İlkeleri
    • Polisevi
    • Şube Müdürlükleri
    • Şehitlerimiz
      • Şehitlerimiz
  • HİZMETLERİMİZ
    • Trafik İşlemleri
    • Silah Ruhsat İşlemleri Hakkında SSS
    • Silah Ruhsat İşlemleri
    • Özel Güvenlik İşlemleri
    • EGM Mobil
    • Eğitim İşlemleri
    • Kamu Hizmet Standatları
    • Çogep
    • Yabancılara Mahsus İşlemler
  • İŞLEMLER
    • İhbar
    • EDS Noktaları
    • Trafik Cezası ve Otopark Sorgulama
    • Kayıp Şahıs/Çocuk Sorgulama
    • Kimliği Belirsiz Cesetler
    • Bilgi Edinme
    • Kaan Projesi
    • Sınav Sonuç
    • e-Devlet Hizmetleri
    • Fahri Trafik Müfettişliği
    • Kiralık Araç Bildirim Sistemi
  • GÜNDEM
    • Haberler
    • Duyurular
  • İLETİŞİM
    • İletişim
    • İlçe İletişim
    • Şube Müdürlükleri ve Polis Merkezleri

© 2019  Sakarya Emniyet Müdürlüğü

 
Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için sitemizde çerezlere yer veriyoruz 🍪 Çerez politikamız hakkında bilgi edinmek için tıklayınız